ကြ်န္ေတာ္တုိ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေတြ ထုိင္းနုိင္ငံက Sukothay ကုိသြားတုန္းကရုိက္ထားတဲ့ဘုရားပုံေတာ္ပါ



ထုိင္းနုိင္ငံကလည္း ျမန္မာနုိင္ငံနဲ႕ယဥ္ေက်းမွုအရအားလုံး နီးပါးကုိဆင္တူပါတယ္ ျမန္မာနုိင္ငံမွာသၾကၤန္ရွိသလုိ ထုိင္းနုိင္ငံမွာ လည္းသၾကၤန္ရွိတာပဲ။ ထုိင္းလူမ်ဳိးေတြကေျပာက်တယ္ သၾကၤန္ကုိျမန္မာကေနဆင္းသက္လာတာလုိ႕ေျပာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အေသအခ်ာေတာ့မသိဘူး။ အခုလည္း Sukothay ဆုိတဲ့ျမဳိ႕ေလးကုိအလည္သြားရင္းနဲ႕ဘုရားဝင္ဖူးရင္း ဘုရားအမုိင္းေၾကာင္းေလးကုိ ေမးၾကည့္လုိက္တာပါပဲ။ အခုကြ်န္ေတာ္တင္ထားတဲ့ဘုရားကလည္း ဟုိအရင္ႏွစ္ေပါင္း 700 ေက်ာ္ေလာက္ကတည္းက ရွိခဲ့တာလုိ႕သိခဲ့ရတယ္။ အရင္ႏွစ္ေပါင္း 700 ေက်ာ္ေလာက္ကထုိင္းနုိင္ငံရဲ႕ျမဳိ႕ေတာ္လည္း ျဖစ္ခဲ့တယ္လုိ႕သိရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ျမန္မာနုိင္ငံမွာေတာင္ရွိ ခဲ့ေသးတာကုိ ပုဂံကုိျမန္မာကစခဲ့တယ္ဆုိတာေလ အခုလည္းထုိင္းနုိင္ငံမွာလည္းရွိခဲ့ေသးတာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္သိရသေလာက္ကုိေရးေပးတာပါ မွားတာရွိရင္ေတာ့ခြင့္လြတ္ေပးေပါ့ခင္ဗ်ာ။ ဘာလုိ႕လည္းဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သိသလုိ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိလည္းသိေစခ်င္လုိ႕မ်ွေဝေပးလုိက္တာပါ Sukothay ကုိေတာ့နုိင္ငံျခားသားေလ့လာသူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ လာတာေတြ႕ရပါတယ္။ အရမ္းကုိစိတ္ဝင္စားဖုိ႕ေကာင္းတဲ့ေနရာလုိ႕ ကြ်န္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ထုိင္းနုိင္ငံကုိေရာက္လုိ႕ အခြင့္သင့္ရင္ေတာ့ သြားလည္လုိက္ပါလုိ႕ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

0 comments: