ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ blog ကုိလာလည္က်တဲ့သူအေပါင္းကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကစာလည္းေကာင္းေကာင္းမေရးတတ္ပါဘူး၊ ကဗ်ာလည္းမစပ္တတ္္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ blog ကုိစိတ္ဝင္စားစြာေရးေနရတာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလုံးကုိဖတ္ေစခ်င္လုိ႕ပါ ကြ်န္ေတာ္ေရး တဲ႕ post ေလးေတြကုိ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ လာေရာက္ျပီးဖတ္ရွုတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ blog မွာလုိအပ္တာမ်ားရွိရင္ ကြ်န္ေတာ္ကုိပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေဝဖန္လုိ႕ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္က သိပ္မကြ်င္းက်င္ေတာ့ အခက္အခဲေတာ့ ရွိမွာပဲ အတတ္နုိင္ဆုံးေတာ့ကြ်န္ေတာ္ၾကဳိးစားျပီးေတာ့ post အသစ္ေတြထပ္တင္ေပးထားပါမယ္။ အမ်ားတကာလုိနည္းပညာပုိင္းတင္ရေလာက္ေအာင္လည္း ကြ်န္ေတာ္က ကြန္ပ်ဴတာကုိမကြ်မ္းက်င္ေတာ့ နည္းပညာပုိင္းကုိတင္ဖုိ႕ မျဖစ္နုိင္လုိ႕ပါ။ ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ကေလးေတြကုိေတာ့ တင္ေပးသြားပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ blog ကုိအခုလုိလာေရာက္ လည္ပတ္တဲ႕ ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွစ္မအားလုံး က်န္းမာေစေၾကာင္းဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးအပ္ပါတယ္။

1 comments:

Anonymous said...

ဘေလာ့ဂါတိုင္း ကြန္ပ်ဴတာ နည္းပညာပိုင္းေတာ္မွမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ စာေလးေတြကို အားေပးသြားတယ္ ဘာမွမပူနဲ ့ အေဖာ္ရွိတယ္လို ့ က်ေနာ္လဲ ဘာမွမတတ္ပဲ ဘေလာ့ေ၇းေနတာေလ း)
ေပ်ာ္ရႊင္စြာႏွင့္ဆက္လက္ဘေလာ့နိုင္ပါေစဗ်ာ အားေပးေနပါတယ္။