ကြ်န္ေတာ္အခုေနထုိင္ေနတဲ့နုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္းကေလးေပါ့ ကုိယ္သိသေလာက္ေတာ့နည္းနည္းေတာ့ေရးထားတာပါ

ကြ်န္ေတာ္ဒီနုိင္ငံကုိ 5-3-2007 ရက္ တနလာၤေန႕ကစေရာက္တာပါ ျပည္ပါကုိေရာက္တဲ့ပထမဆုံး အေတြ႕အၾကဳံတစ္ခုပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္က ျမန္မာနုိင္ငံရဲ႕ ေဒသေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိေတာ့ေရာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့နွံစပ္ေအာင္ရယ္လုိ႕ေတာ့သိပ္မရွိေသးပါဘူး အခုကြ်န္ေတာ္ထုိင္းနုိင္ငံေရာက္အေတြ႕အၾကဳံေလးေပါ့ေနာ္ ထုိင္းနုိင္ငံမွာက ျမန္မာနုိင္ငံနဲ႕လူေနမွဴအဆင့္အတန္းေတာ္ေတာ္ကုိကြာျခားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဒီလုိေရးလုိက္ရင္လူတစ္ခ်ဳိ႕က ကြ်န္ေတာ္ကုိ မင္းျမန္မာနုိင္ငံသားမဟုတ္ဘူးလားလုိ႕ ေမးက်ပါလိမ့္မယ္ ကြ်န္ေတာ္ျမန္မာနုိင္ငံသားစစ္ပါ အမိျမန္မာနုိင္ငံေတာ္ၾကီးကုိခ်စ္ပါတယ္။ တျခားနုိင္ငံေတြကကုိယ့္နုိင္ငံေလာက္ေတာ့ ေနရတာအဆင္မေျပဘူးလုိ႕ထင္တာပဲ။ လူတုိင္းကကုိယ္ေမြးတဲ့ နုိင္ငံကုိေတာ့လူတုိင္းနွစ္သက္က်တဲ့လူေတြေျခပါပဲ။ အေျခအေနေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္သာ အမ်ားနုိင္ငံမွာအလုပ္သြားလုပ္ေနရေပမဲ႕ အမိနုိ္င္ငံကုိေတာ့လြမ္းဆြတ္ေနမယ္လုိ႕ထင္တာပဲ။ ဒါကကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ကုိေျပာတာပါ အမ်ားခံစားခ်က္ကုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္းမသိေသးပါဘူးခင္ဗ်ာ။

0 comments: