ကြ်န္ေတာ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္မိတ္ဆက္ပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕နာမည္ကေတာ့ ကုိတုိးပါ။ သူငယ္ခ်င္း ျဖဳိးေဝယံရဲ႕အကူအညီနဲ႕ Blog ေရးဖုိ႕ျဖစ္လာတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္က Computer အေၾကာင္းကုိ နွံစပ္ေအာင္သိေသးတာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္က Blog ကုိစိတ္ဝင္စားတယ္ ေရးျဖစ္ခဲ့လိမ္႕မယ္လုိ႕ကုိမထင္ထားလုိ႕ပါပဲ။ အခုလုိ Blog ေရးျဖစ္လာတာက ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ပထမဆုံးေျခလမ္းပါပဲ။

0 comments: