ဒါကေတာ့ Ancient City လုိ႕ေခၚပါတယ္။

ဒါကုိေတာ့ Ancient City လုိ႕ေခၚပါတယ္။ ထုိင္းလုိကေတာ့ เมืองโบราณ လုိ႕ေခၚပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေရာက္ခဲ့ဖူးတဲ့ေနရာေလးေတြ စိတ္ဝင္စားစရာေလးေတြကုိ တင္ျပေပးရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သိရွိတာေလးေတြကုိ အားလုံးကုိ ျဖန္႕ေဝေပးေစခ်င္တဲ့စိတ္ေလးနဲ႕ေရးသားရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ထုိင္းနုိင္ငံေရာက္ရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့ေနရာေလးေတြ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတယ္ေနာ္ ျမန္မာနုိင္ငံ လုိပဲ ယဥ္ေက်းမႈက သိပ္မကြာျခားလွပါဘူး။ အားလုံးက ခပ္ဆင္ဆင္ပါပဲ။ အခုကြ်န္ေတာ္တင္လုိက္တဲ့ပုံေတြကုိ ၾကည့္ရင္ အားလုံးသိက်မွာပါ။ ဒါကလည္း အရင္ကျမဳိ႕ေဟာင္းပုံစံမ်ဳိးေလးပါပဲ။ အားလုံးေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႕ ဘေလာင့္ဂါညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွစ္မမ်ားအားလုံးေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕က်ပါေစလုိ႕ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္။










2 comments:

Welcome said...

ကုိတုိးေရ
ယုိးဒယားၿမိဳ႕ေဟာင္းအေၾကာင္း ရွယ္ေပး တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ။ စိတ္၀င္စားစရာပါပဲ၊ ပံုေတြက နည္းတယ္ အားမရဘူး။

Anonymous said...

ကိုတိုးေနရာ ေတာ္ေတာ္ ႏွံ ့ခဲ့တာပဲ ေပ်ာ္စရာၾကီးး ပံုေတြတင္ေပးတာ ေက်းဇူးး း) ေနာက္လည္းမ်ားမ်ား သြားနိုင္ပါေစ ။