ေက်ာင္းက Fresher Welcome တုန္းကရုိက္ထားတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ပုံေတြပါ

ဒီပုံကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေက်ာင္းမွာ ၂၇ ရက္ေန႕ကေန ၃၀ ရက္ေန႕အထိ ေန႕ေရာညပါ က်င္းပတဲ့ Fresher Welcome တုန္းကပုံပါ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကုိဗ်ာ တစ္ခါမွာ မဝတ္ဘူးတဲ့ ထုိင္းနုိင္ငံရဲ႕ေျမာက္ပုိင္း ဝတ္စုံကုိ ဝတ္ျပီး ေတာ့စင္ေပၚတက္ခုိင္းတယ္ေလ။ အမွန္တစ္ကယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္း မဝတ္ခ်င္ပါဘူးဒါေပမဲ့လည္း အေျခအေနအရေတာ့ဝတ္လုိက္ရပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ ကုိတုိးေလးရယ္ ေမာင္ျဖဳိးေလးရယ္ပါတယ္ဗ်ာ ေနာက္ျပီးက်န္တာေတြက ျမန္မာလည္းပါတယ္ ထုိင္းလူမ်ဳိးေတြလည္းပါတယ္။ အားလုံးက တစ္ခါမွာမဝတ္ဘူးတဲ့ ထုိင္းနုိင္ငံရဲ႕ေျမာက္ပုိင္းဝတ္စုံကုိဝတ္ရမယ္ဆုိေတာ့ စိတ္ထဲမွာေတာ့ဝတ္ခ်င္ဘူး ဒါေပမဲ့ ကုိယ္ကလည္း ေက်ာင္းသားေရးရာမွာပါေနေတာ့လည္း မဝတ္လုိ႕မရေတာ့ဝတ္လုိက္ရတာေပါ့ေနာ္။ အဲဒီရက္ေတြက ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ပင္ပန္းတယ္ဗ်ာ။ မုိးလင္းရင္ 7:30 am အိပ္ရာကထရတယ္။ ညဆုိရင္လည္း 10:00pm ေလာက္မွာျပီးတယ္။ အဲဒီေလးရက္ကေတာ့လူကုိ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ပင္ပန္းသြားတယ္ဗ်ာ။









ဒီပုံကေတာ့ အခုလာတက္တဲ့ ေက်ာင္းသူ/ သား ေတြကုိ Freshy Boy နဲ႕ Freshy Girl ေရြးတာေပါ့ေနာ္။ ေက်ာင္းမွာက ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တုိင္းလုပ္ေလ့ရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ႏွစ္ေတြတုနး္ကလည္း လုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ Freshy Boy နဲ႕ Freshy Girl ရသြားတာကေတာ့ ပထမ မိန္းခေလးမွာဆုိရင္ ေယာက္က်ာၤးေလး ဘက္ကစေရရင္ ဒုတိယေျမာက္တစ္ေယာက္ေပါ့။ ေနာက္ျပီးေယာက္က်ာၤးေလးထဲမွာဆုိရင္ေတာ့ ေျခာက္ေယာက္ေျမာက္က ေကာင္ေလးရသြားတယ္။ အားလုံး ကုိ အမွတ္တရအေနနဲ႕ တင္ေပးတာပါ။ ျပီးေတာ့လည္း အေပၚမွာတင္ေပးထားတဲ့ပုံမွာက ကြ်န္ေတာ္က ဘယ္လုိပုံလည္းေတာ့ မသိဘူးေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ေမာင္ျဖဳိးေလးရယ္ပါတာကေတာ့ ေသခ်ာတယ္ေနာ္။ ဘေလာင့္ဂါ ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွစ္မမ်ား အားလုံးေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေက်ာင္းက အမွတ္တရပုံေလးေတြတင္ေပးလုိက္တာပါခင္ဗ်ာ။

4 comments:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ပုန္းေနတဲ့ တစ္ေယာက္ လားဗ်ိဳ႕ ... ရွက္ပါနဲ႕ ... :P

ပါဂနာ said...

ေတြ ့ပ..
ဆံပင္တု ႀကီးစြတ္ပီး.
အားပါးတရ ကုတ္ေနတာ.ေလ.
လူဆိုး...

ေပ်ာ္စရာ အမွတ္တရ ေလးပါ.ဗ်ား...
(Sawadee Krup!)

Unknown said...

ဟိုလူ... ေကာင္မေလးေနာက္ကပ္ၿပီး ဘာလုပ္တာလဲ
ဟီ...ဟိ

Anonymous said...

ပံုေတြက မိုက္ေနေကာပဲ း) ဘယ္သူက ကိုတိုးနဲ ့ ကိုျဖိဳးေလး ဆိုတာ မသိဘူးဗ် ေပ်ာ္စရာေကာင္းသား သူတို ့အတ၀တ္စားကေတာ့ ေတြတာနဲ ့ က်ေနာ္ေတာ့ အိုက္စပ္စပ္ ျဖစ္ေနျပီး ။